برگزاری دوره کوچینگ

شرکت کاوشگران بهبود کیفیت برگزار کننده دوره کوچینگ در مورخ 96/08/02 بوده است. این دوره توسط جناب یاسر متحدیان از ساعت 10 الی 14 برگزار گردید.

کوچینگ یک همکاری و مشارکت بین کوچ و مراجع است؛ که در طی آن، مراجع با استفاده از تفکر عمیق و خلاقیت خود، توانایی‌های شخصی و حرفه‌ای خود را افزایش می‌دهد. در دنیای امروز استفاده بهینه از ذهن خود، مهم‌ترین کار ما محسوب می‌شود. افراد به این دلیل وارد دوره آموزشی کوچینگ می‌شوند تا مدرک مهارت‌های این حرفه را به دست آورده و در این سفر، قدرت ذهن، انتخاب و مسئولیت‌پذیری را به دست آورند. این مهارت در میان فارسی‌زبانان بسیار نوپاست مانند تمام جهان،‌ شما می‌توانید با هوشمندی این مسیر را سریع‌تر از دیگران آغاز نمایید و با طی مسیر آموزش کوچینگ برای آموختن مهارت‌‌ها یا تبدیل شدن به یک کوچ حرفه‌ای در دوره‌های تربیت کوچ جزو پیشروها در این تخصص باشید.

لذا شما با طی آموزش مهارت‌های کوچینگ می‌توانید در هر گرایشی که به آن علاقه‌مند هستید مشغول به فعالیت شوید. در طول دوره‌ی تربیت کوچ شما فرصت خواهید داشت با مراجعین با سوژه‌های متنوع به عنوان کوچ کار کنید و بهترین گرایش را برای خود برگزینید.

دوره کوچینگ

دوره کوچینگ