دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری CRM

هدف CRM چیست ؟

مشتریان جدید جذب کنید، رابطه خود را با آنها گسترش دهید، از آنها به خوبی مراقبت کنید و آنها را مدت زمانی طولانی به عنوان مشتری حفظ نمایید.

مدیریت ارتباط با مشتری ، به شما کمک می کند رابطه با مشتریان فعلی را گسترش دهید و همچنین بتوانید مشتریان جدید جذب کرده و در نهایت از مشتریانتان به خوبی مراقبت کنید.

در مجموع هدف سیستم CRM ایجاد ارزش برای مشتریان و همکاران سازمان است.

مشتری را اول قرار بده!

هنگامی که کسب‌وکار شما به هر تراکنشی از دریچه چشم مشتری نگاه کند، تجربه بهتری را به مشتری عرضه می‌کند که این موضوع وفاداری مشتری را به کسب‌وکار شما افزایش می‌دهد.

نتایج بررسی‌ها و مطالعات مختلف نشان می‌دهد که ارزش مشتریان وفادار چیزی نزدیک به ۱۰ برابر اولین خرید آن‌ها است.

بنابراین، فراهم آوردن یک تجربه جالب توجه برای مشتری، ضرورتی انکارناپذیر برای رشد و توسعه کسب‌وکار است و یکی از مواردی که نقش بسیار مهمی در رقم خوردن این تجربه دارد، نحوه مدیریت ارتباط با مشتری است.

           سرفصلهاوموضوعاتمطرحشدهدراین دورهآموزشی:

  • در این کارگاه آموزشی ، متدلوژی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش پذیران تشریح میشود و در کنار مبانی علمی حوزه CRM،مهارتهای کاربردی در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب فعالیت های کارگاهی به آنان منتقل میگردد.
  • آشنایی با مفاهیم پایه CRM و مدل DRCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ، آشنایی با مفاهیم بخش بندی مشتریان و خلق ارزش برای آنان ، انجام کارگروهی براساس Value Proposition Convas
  • آشنایی با فرآیندهای اتوماسیون بازاریابی ،اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM و انجام کارگروهی در طراحی و بهبود فرآیند
  • آشنایی با مفاهیم وفادارسازی مشتریان ،تکنیک های ارزش گذاری مشتریان ، روش های کسب و خرج امتیاز ، انجام کارگروهی در طراحی برنامه وفادارسازی

مدرساین دورهکیست؟

ü     نام و نام خانوادگی: مجيد برقی

ü      سمت: موسسDrCRM و رئیس هیئت مدیره بهپویان راه توسعه فردا

ü     تحصیلات: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، کارشناس مهندسی صنایع.

پروژه های CRM

  • از 1394 تا کنون : تاسیس گروه DrCRM و اجرای پروژه های زیر:
  •   مدرس کارگاههای تخصصی CRM در مجتمع فنی تهران
  •   مدرس کارگاههای تخصصی CRM در مدرسه کسب و کار ماهان
  • کارشناس مجری برنامه زنده رادیویی رویش در رادیو اقتصاد )با محور بازاریابی و فروش)
  •  طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان و راه اندازی مرکز تماس در صدا و سیما (جام جم صبا(
  • مشاوره و اجرای پروژه طراحی تجربه مشتری در مجموعه قطارهای فدک
  •  مشاوره و اجرای باشگاه مشتریان در بنیاد رودکی(تالار وحدت)
  • مشاور پروژه ارزیابی آمادگی استقرار CRM در بانک رفاه (شرکت رفاه پردیس(
  • طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در آژانس مسافرتی ایران دوستان
  •  طراحی و سفارشی سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت گلدیس کاشی
  •   طراحی و استقرار استراتژیها و فرآیندهای CRM در شرکت فناوری پیشرفته جهان
  •   بازنگری و اثربخشسازی CRM در شرکت بهاندیشی و فنآوری فردا (بافکو)
  •  استقرار فرآیندها و ساختار مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت شتاب گستر
  •  طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت نصرالرافدین

  تدریس CRM

ü      تدریس کارگاه های CRM در دوره های تخصصی MBA و راهبری فروش در مدرسه کسب و کار ماهان

ü      تدریس کارگاه آشنایی با سیستم و ابزارهای CRM در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت

ü     تدریس کارگاه آموزش کاربردی اصول و مبانی استقرار CRM در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

ü      تدریس کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی برای مدیران و کارشناسان بانک رفاه

ü      تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتری مداری و طراحی تجربه مشتریان در قطارهای فدک

ü     تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتری مداری و وفادارسازی مشتریان در کلینیک سعادت آباد

ü     تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتری مداری و وفادارسازی مشتریان در اسنپ تریپ

  • تدریس کارگاههای CRM در دوره های تخصصی MBA و راهبری فروش در مجتمع فنی تهران

ü      تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتری مداری و طراحی تجربه مشتریان در ماتیلوس

ü     تدریس کارگاه آموزش CRM با رویکرد مشتری مداری و وفادارسازی مشتریان در بنیاد رودکی

  • تدریس کارگاه CRM به مدیران ارشد، مدیران میانی، کارشناسان و کارمندان شرکت ایز ایران
  • تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری با رویکرد حل مساله کاربردی در مجموعه دیجی کالا
  •  تدریس کارگاه آموزش کاربردی استقرار CRM برای تیم فروش انتشارات بین المللی گاج

ü      تدریس کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) در بیمارستان آتیه

ü     تدریس مهارتهای کاربردی CRM برای تیم بازاریابی و فروش شرکت دخانیات ایران

  • تدریس کارگاه آموزش کاربردی استقرار CRM برای تیم بازاریابی و فروش ایران ارقام
  • تدریس اصول و مبانی استقرار CRM برای تیم اجرایی راهکار سرزمین هوشمند

ü     تدریس کارگاه آموزش CRM برای تیم بازاریابی و فروش گلدیس کاشی

سخنرانیها و همایشها

ü     سخنرانی در همایش ))مدیریت ارتباط با مشتریان(( در آمفی تئاتر فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، اردیبهشت ماه 1397

ü     سخنرانی با موضوع ))استراتژیها و تکنیکهای وفادارسازی مشتریان((در گردهمایی سراسری نمایندگان کانون فرهنگی آموزش( قلمچی)، مرکز همایش های بین الملی رازی، بهمن ماه 1396

  •   سخنرانی با موضوع ((طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری))در چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بهمن ماه 1395

سوابق اجرایی از 1378 تا 1393

  • مدیر مهندسی فروش و مدیر اجرایی در شرکت تولیدی پرتو کوره القایی(تپکا)
  • اولین طراح و سازنده کوره های القایی در کشور (ذوب، پیشگرم، عملیات حرارتی و...)
  • معاون طرح و برنامه و نماینده مدیریت در گروه صنعتی نوین سازان
  •  اولین طراح و سازنده دستگاههای جوش مقاومتی در کشور (گان، روبوگان و...)
  •  کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه در شرکت پرآور پارس
  •  اولین طراح و سازنده هواپيماهای سبك در کشور (گاليدر دونفره، كايت موتوردار و ...)
  •  جشنواره برگزیدگان تحقیق، توسعه و فناوری
  •  ممیزی و ارزیابی سیستم تحقیق و توسعه شرکتهای فوالد مبارکه اصفهان، گروه گلستان و... در دومین جشنواره برگزیدگان تحقیق و توسعه
  •  مشاوره و ممیزی سیستم مدیریت کیفیت
  •  ممیزی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 شرکتهای چدن خراسان، نساج بایا، تکینکو، و... به همراه تیم ممیزی شرکت DQS

مهارت ها

  • طراحی، سفارشی سازی و استقرار سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
  • طراحی و استقرار تجربه مشتری (Experience Customer )بر اساس نقشه سفر مشتری

ü      ارائه مشاوره تخصصی در زمینه تحلیل، ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

  • برگزاری کارگاه و سمینارهای تخصصی در حوزه های مرتبط با مدیریت ارتباط با (CRM)
  • تالیف مقالات تخصصی و تولید محتوای آموزشی در حوزه CRM
  • سرممیز سیستم مدیریت کیفیت سری ISO9000

مخاطبین این دورهچهکسانی هستند؟

  • مدیران ارشد و میانی سازمان ها
  • مدیران واحد روابط عمومی ، فروش ، تبلیغات و بازاریابی 
  • سرپرستان و کارشناسان واحدهای بازاریابی ،فروش ،خدمات پس از فروش و طرح و برنامه
  • هلدینگ ها و شرکت های کوچک SME
  • دانشجویان و علاقه مندان به حوزه مدیریت و MBA
  • تمامی شرکت های خدماتی،تولیدی و صادراتی

تاریخ برگزاری : 22و23 مهر ماه (دوشنبه و سه شنبه )

مدت دوره : 16 ساعت، از ساعت 9:00 الی 17:00

هزینه سرمایه گذاری : برای عموم 330.000تومان

ثبت نام ویژه : برای 10 نفر اول با استفاده از 25 درصد سوبسید آموزشی 250.000تومان

 تلفنهایتماس:

05135421156-7

05135424362

تلگرام:

  • 09900688183

مارادرفضایمجازیدنبالکنید ؟

کانالهایتلگرام:

@KIQACADEMY

@KIQ_MANAGMEN

پیج اینستاگرام:

@KIQEVENT

سایت :

WWW.KIQCO.IR

برگزارکنندهاین دورهکدامشرکتاست؟

  • شرکتکاوشگرانبهبود کیفیت