خط مشی کیفیت

خط مشی کیفیت کاوشگران بهبود کیفیت
کاوشگران بهبود کیفیت

شرکت کاوشگران بهبود کیفیت یکی از ارائه دهندگان خدمات مشاوره و آموزشی در زمینه سیستم های مدیریتی، مدیریت منابع انسانی و استراتژیک و عارضه یابی اقدام به طرح ریزی و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 و سیستم مدیریت ارائه دهندگان خدمات آموزش بر اساس استاندارد ISO10015:2019 نموده و برای دستیابی به مبانی این استانداردها، اصول زیر را مد نظر قرار داده است:

  • ایجاد و ارتقای رضایت فراگیران آموزشی از طریق:
  • بهره گیری از مدرسان توانمند و معتبر کشور و خارج از کشور
  • مطابقت محتوای آموزش های ارائه شده با نیازهای شغلی
  • اثربخشی و کاربردی بودن دوره های آموزشی
  • بهره گیری از فضای آموزشی مناسب و فوق العاده
  • ارائه گواهینامه های معتبر آموزشی و بین المللی
  • ایجاد و ارتقای رضایت کارفرمایان از طریق:
  • پاسخگویی بهنگام
  • انجام خدمات مشاوره و آموزشی مطابق با نیاز مشتری و برآورده سازی نیاز مشتری
  • ایجاد اطمینان و اعتماد از کیفیت خدمات مشاوره و خدمات
  • ایجاد و افزایش رضایت شغلی کارکنان از طریق:
  • مشارکت دادن کارکنان در تصمیم گیری های سازمانی
  • ایجاد بستر مناسب جهت بهبود عوامل سازمانی و محیط کار
  • آموزش و توانمندسازی کارکنان شرکت
  • توسعه توان رقابتی و افزایش درآمدهای سازمان از طریق:
  • مدیریت و برنامه ریزی مطلوب منابع
  • افزایش تعداد کارفرمایان سازمان
  • توجه به نیازها و انتظارات کلیه ذی نفعان شرکت
  • تعهد به بهبود مستمر در امور کیفیت
  • ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی پرسنل
  • شناسایی مستمر ریسکهای سازمانی در راستای کاهش ریسکها، پیشگیری و اصلاح ریسکها، حذف منبع ریسک
  • رسیدگی سریع و به موقع به شکایات مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت
  • افزایش رضایت کلیه ذی نفعان شرکت
  • تبعیت از الزامات قانونی و الزامات دیگر

مدیر ارشد شرکت  خود را متعهد به رعایت این خط مشی، الزامات قانونی و مقرراتی و بهبود مداوم اثربخشی سیستم های مدیریتی فوق می داند. بدین منظور این خط مشی در دسترس تمامی کارکنان، تأمین کنندگان و ذینفعان قرار گرفته و انتظار می­رود با محوریت کار گروهی و مشارکت کارکنان، تحقق اصول مذکور میسر گردد .