همایش ” بررسی راهبردی چالش های فعلی و آتی مدیریت منابع انسانی”  توسط شرکت کاوشگران بهبود کیفیت در آمفی تئاتر هتل پنج ستاره پردیسان مشهد برگزار گردید، حدود ۳۰۰ نفر از مدیران منابع انسانی سازمان های دولتی و خصوصی از سراسر کشور حضور داشتند.

حاکمیت شرکتی با رویکرد مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، مدل سیستمی اقتضایی مدیریت منابع انسانی، مدیریت عملکرد با تاکید بر نقش نسل جوان در سازمان ها و … از جمله محورهای این همایش را به خود اختصاص داده است.
بنابراین، می توان به موارد دیگری همچون ارزیابی بلوغ فرآیندهای منابع انسانی و توسعه شایستگی های آتی کارکنان بارویکرد پرورش استعدادها اشاره کرد. شرکت کاوشگران بهبود کیفیت در سال ۱۳۹۴ با هدف ارتقا و بهبود سطح مدیریتی سازمان ها و با استفاده از طراحی، اجرا و پیاده سازی، پشتیبانی و آموزش سیستم ها و نظام های نوین مدیریتی و کیفیتی سری ایزو در جهت افزایش سهم بازار سازمان ها و شرکت ها تأسیس شده است.

موثرترین راه به دست آوردن مزیت رقابتی و اثر بخشی در شرایط فعلی ، کارآمدتر کردن کارکنان سازمانهاست . این مهم جز با ا‌عمال مدیریت استراتژیک در قلمرو مدیریت منابع انسانی امکانپذیر نخواهد بود . طبیعی است که از منظر استراتژیک ، مدیران منابع انسانی صرفا به نحوه انجام وظایف کارکنان نمی پردازند . بلکه با تدابیری موثر در جذب و نگه داری ، بهسازی و کاربرد مطلوب منابع انسانی ، افرادی با توانایی ، شخصیت و خلق و خوی متناسب با فرهنگ و ماموریت باشند .
لذا درصدد این برامدیم با توجه به شرایط اقتصادی و چالشهای فعلی در سازمانها در زمینه منابع انسانی همایش بررسی راهبردی چالشهای فعلی و آتی مدیریت منابع انسانی را در شهر مقدس مشهد با حضور استاد و چهره سرشناس و برجسته ، آقای پروفسور ناصر میرسپاسی پدر علم مدیریت منابع انسانی ایران برگزار نماییم . تا بدین وسیله راهکارهای مناسب جهت حل و یا کاهش مشکلات سازمانی را بررسی و با استفاده از رهنمودهای استاد و تیم منتخب ایشان، گزینه ها و اقدامات مناسب را شناخته و بکار گیریم.

همایش بررسی راهبردی چالش های فعلی

 

سخنرانان این همایش : 

  • جناب پروفسور ناصر میر سپاسی پدر علم مدیریت منابع انسانی
  • مهندس یاسر متحدین کوچ حرفه ای کسب و کار، مدرس کوچینگ
  • دکتر حمیدرضا خدمتگزار مشاور در زمینه استراتژی و تعالی کسب و کار
  • مهندس مهران احمدی تولید کننده و کارآفرین برتر