شرکت کاوشگران بهبود کیفیت یکی از ارائه دهندگان خدمات مشاوره و آموزشی در زمینه سیستم های مدیریتی، مدیریت منابع انسانی و استراتژیک و عارضه یابی اقدام به طرح ریزی و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 و سیستم مدیریت ارائه دهندگان خدمات آموزش بر اساس استاندارد ISO10015:2019 نموده و برای دستیابی به مبانی این استانداردها، اصول زیر را مد نظر قرار داده است:
- ایجاد و ارتقای رضایت فراگیران آموزشی از طریق:
- بهره گیری از مدرسان توانمند و معتبر کشور و خارج از کشور
- مطابقت محتوای آموزش های ارائه شده با نیازهای شغلی
- اثربخشی و کاربردی بودن دوره های آموزشی
- بهره گیری از فضای آموزشی مناسب و فوق العاده
- ارائه گواهینامه های معتبر آموزشی و بین المللی
- ایجاد و ارتقای رضایت کارفرمایان از طریق:
- پاسخگویی بهنگام
- انجام خدمات مشاوره و آموزشی مطابق با نیاز مشتری و برآورده سازی نیاز مشتری
- ایجاد اطمینان و اعتماد از کیفیت خدمات مشاوره و خدمات
- ایجاد و افزایش رضایت شغلی کارکنان از طریق:
- مشارکت دادن کارکنان در تصمیم گیری های سازمانی
- ایجاد بستر مناسب جهت بهبود عوامل سازمانی و محیط کار
- آموزش و توانمندسازی کارکنان شرکت
- توسعه توان رقابتی و افزایش درآمدهای سازمان از طریق:
- مدیریت و برنامه ریزی مطلوب منابع
- افزایش تعداد کارفرمایان سازمان
- توجه به نیازها و انتظارات کلیه ذی نفعان شرکت
- تعهد به بهبود مستمر در امور کیفیت
- ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی پرسنل
- شناسایی مستمر ریسکهای سازمانی در راستای کاهش ریسکها، پیشگیری و اصلاح ریسکها، حذف منبع ریسک
- رسیدگی سریع و به موقع به شکایات مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت
- افزایش رضایت کلیه ذی نفعان شرکت
- تبعیت از الزامات قانونی و الزامات دیگر
مدیر ارشد شرکت خود را متعهد به رعایت این خط مشی، الزامات قانونی و مقرراتی و بهبود مداوم اثربخشی سیستم های مدیریتی فوق می داند. بدین منظور این خط مشی در دسترس تمامی کارکنان، تأمین کنندگان و ذینفعان قرار گرفته و انتظار میرود با محوریت کار گروهی و مشارکت کارکنان، تحقق اصول مذکور میسر گردد .