دوره تربیت مدیر تضمین کیفیت

دوره تربیت مدیر تضمین کیفیت

برگزاری آفلاین دوره تربیت مدیریت تضمین کیفیت توسط شرکت کاوشگران بهبود کیفیت برای اولین بار برگزار میشود.

شرکت کاوشگران با سالها تجربه در زمینه مشاوره و پیاده سازی سیستم های ISO و منابع انسانی در سازمان های متعدد و با سالها تجربه موفق در زمینه آموزش برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره تربیت مدیر تضمین کیفیت به صورت آفلاین کرده است.

شرکت کاوشگران در سالهای گذشته بارها این دوره را حضوری و آنلاین برگزار نموده است و با توجه به نیاز جامعه و تحقیقات بازار در این زمینه نتیجه بر این شد که این دوره جذاب و فوق العاده کاربری برای ورود به بازار کار را به درخواست فراوان  مشتریان عزیربه صورت آفلاین  برگزار نماید.

دوره تضمین کیفیت(qa manager)

دوره تربیت مدیر تضمین کیفیت :
اهداف کارگاه تخصصی تربیت مدیر تضمین کیفیت :

                        ۱-آشنایی کامل با شغل مدیر تضمین کیفیت (QA MANAGER)

                        ۲-آشنایی کامل با شرح وظایف ها ، شرایط احراز ، مهارتها و توانایی های مدیر تضمن کیفیت

                        ۳-آشنایی کامل با سیستم های تضمین کیفیت

                        ۴-تسلط کامل به بندهای استانداردهای ISO 9001-19011-9004

                        ۵-آموزش تخصصی کلیه ابزارهای مرتبط با مدیریت و تضمین کیفیت

                        ۶-برآورده سازی صفر تا صد نیازهای آموزشی وشایستگی یک مدیر تضمین کیفیت


هدف اصلی ما تربیت یک فرد به عنوان مدیرتضمین کیفیت  


سرفصل های دوره تربیت مدیر تضمین کیفیت:

  • معرفی کلیه استانداردهای ایزو کاربردی
  • تعاریف و اصطلاحات استاندارد ISO9000:2015
  • نحوه استعلام گرفتن CB در سایت naci

  • نظام آراستگی محیط کار 5s
  • تاریخچه
  • هدف های 5s
  • مزایای اجرای 5s
  • توصیه هایی جهت پیاده سازی 5s
  • مراحل پیاده سازی 5s
  • ویژگیهای محیط نا آراسته
  • آشنایی با 5s
  • گام های اجرایی 5s

  • اصول هفت گانه مدیریت کیفیت
  • تشریح چرخه pdca
  • تشریح 10 بند استاندارد

  • استاندارد ISO10013
  • نحوه طراحی چارت سازمانی
  • آشنایی با مستندسازی ، روش اجرایی و دستورالعمل
  • شناخت انواع مدارک
  • تهیه روش اجرایی – دستورالعمل همراه با کارگاه
  • کنترل سوابق و مدارک

  • آشنایی با ذی نفعان
  • آشنایی با شناسایی ذینفعان و ماتریس قدرت – تمایل

  • عوامل موثر بر کیفیت محصول و خدمات
  • عوامل موثر بر بهبود سیستمها و روش ها
  • مباحث طرح ریزی تولید و ارائه خدمات
  • برنامه ریزی ها و گزارش تولید و خدمات
  • مباحث APQP
  • نوشتن دستورالعمل های تولیدی
  • ردیابی محصول

  • فرایند زنجیره تامین
  • تهیه روش اجرایی خرید
  • تهیه روش اجرایی ارزیابی تامین کنندگان
  • مباحث لجستیک

  • تحلیل swot
  • آموزش نحوه تهیه swot

  • آشنایی با نحوه برنامه ریزی طرح ممیزی
  • تشریح الزامات ممیزی سیستم مدیریت کیفیتISO19001
  • آشنایی با نحوه تشكیل جلسه افتتاحیه
  • آشنایی با نحوه ثبت عدم انطباق ممیزی
  • آشنایی با نحوه گزارش دهی ممیزی
  • آشنایی با ویژگی های ممیزان
  • روانشناسی ممیزی
  • کارگاه های آموزشی

  • چارت سازمانی و انواع آن
  • تهیه شرح وظایف و مسئولیت ها
  • تئوری رفتار سازمانی استیفن رابینز
  • تهیه شرایط احراز و استاندارد شغلی
  • نیاز سنجی آموزش از روش دیکوم
  • ارزیابی و اثربخشی از روش کرک پاتریک
  • نحوه محاسبه ROI
  • استاندارد ISO10015 ( در آپدیت یک ساله )

  • مباحث مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPM
  • نحوه پایش و اندازه گیری فرایندها
  • نحوه تهیه نقشه فرایندی
  • نحوه تهیه شناسنامه فرایند
  • نحوه ترسیم فرایند در ویزیو با استفاده از استاندارد bpmn

  • آشنایی کامل با تهیه روش اجرایی عدم انطباق ،اقدام اصلاحی
  • چرخه pdca
  • نحوه روش اجرایی بهبود

  • تشریح الزامات ISO31000
  • روش های ارزیابی ریسک
  • تشریح روش

  • تشریح الزامات ISO9004

  • روش های تجزیه و تحلیل ارزیابی
  • کنترل آماری spc(هفت ابزار کنترل آماری )
  • آشنایی کامل با شاخص های فرایندی

  • تشریح الزامات ISO30401
  • نحوه تهیه روش اجرایی مدیریت دانش
  • آشنایی با فرایند مدیریت دانش

  • مباحث tpm
  • نحوه تهیه روش اجرایی و شاخص های نت

 

  • آشنایی با ابعاد کیفیت
  • هزینه های کیفیت

  • مفاهیم مشتری مداری
  • آشنایی با CRM
  • تشریح الزامات ISO10002 , 10004

  • نحوه تهیه گانت چارت جهت پیاده سازی
  • نحوه عقد قرارداد

  • آشنایی با استاندارد zero defect
  • تاریخچه پوکایوکه
  • مثال های پوکایوکه

دوره تضمین کیفیت(qa manager)

 

 

 

 

 

 

 

مدرس :

خانم مهندس مرضیه حسینی
کارشناس ارشد مدیریت صنعتی
دارای سابقه ۱۵سال مشاوره و تدریس در حوزه تضمین کیفیت و سیستم های مدیریت ممیز و سرممیز شرکت BRSM

مخاطبین دوره :

  • مدیران و کارشناسان تضمین کیفیت
  • فعالان در حوزه تضمین کیفیت، تعالی سازمانی، سیستم ها و روش ها دفاتر طرح و برنامه،تحقیق و توسعه
  • مدیران واحدهای تولیدی ،خدماتی و بازرگانی کوچک و متوسط
  • متقاضیان استخدام در وزارت خانه ها،پالایشگاهها و پتروشیمی ها،کارخانجات سیمان و  سایر صنایع بزرگ در پست تضمین کیفیت   
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی صنایع
  • سایر علاقمندان به فعالیت در تضمین کیفیت

در صورت تمایل میتوانین ۲ قسمت اول این دوره را رایگان ببینید

جلسه اول:

جلسه دوم:

 

سوالات متداول در مورد دوره تربیت مدیر تضمین کیفیت:

کارشناسان و مدیران تضمین کیفیت ، کسانی که به دنبال ارتقاء سمت هستند.دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه مند به حوزه تضمین کیفیت

دوره آموزشی تربیت مدیر تضمین کیفیت به صورت آنلاین در ۱۵۰ جلسه برگزار می گردد که به صورت لایسنس در اختیار شرکت کنندگان قرا می گیرد.

در این دوره از صفر تا صد تمام دوره های آموزشی که یک مدیر تضمین کیفیت باید آموزش ببیند.آموزش داده می شود و نیازی به گذراندن دوره دیگر نیست.

بله.پس از شرکت در آزمون و دریافت نمره قبولی مدرک بین المللی BRSM کالیفرنیا آمریکا اعطا میگردد.

بله-پس از گذراندن دوره ،معرفی به فنی و حرفه ای جهت آزمون انجام میگردد و با قبولی در آزمون مدرک فنی و حرفه ای ILO دریافت می کنید

در صورتی که استاندارد های ISO تدریس شده  در این دوره ویرایش شوند آموزش آنها به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

این دوره دائم در حال بروز رسانی و آپدیت می باشد و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد

هم به صورت تلفنی-حضوری و آنلاین

دوره دائم در حال بروزرسانی خواهد بود و در طول سال ویدئو های جدید اضافه می شود و شما باهمان هزینه اولیه می توانید از آن استفاده کنید


ساعت دوره : ۶۰ ساعت معادل ۱۲۰ ساعت دوره حضوری می باشد.

پشتیبانی دوره :
مشاوره رایگان به مدت ۳ساعت جهت پاسخگویی به سوالات دوره.

برای مشاوره و  خرید این دوره با شماره های   ۰۵۱۳۸۹۲۲۸۹۵-۷ و ۰۹۹۰۰۶۸۸۱۸۳ تماس بگیرید

برای شرکت در این دوره جذاب کافیست فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.