استایل وبلاگ 1
چطور از تغییر شرایط برای راه اندازی و رشد کسب و کار استفاده کنیم؟
در تاریخ بشر اتفاقات غیر منتظره زیادی رخ داده که نیاز به انعطاف پذیری برای رشد کسب و کار ها احساس شده و کسب و کارها (و افراد) را
تکنیکهای مصاحبه استخدامی
روشهای سنتی انتخاب و استخدام مثل رزومه ، مصاحبه و بررسی سوابق موجب موفقیت ۱۴ درصدی در انتخاب کارکنان می شود و در ۸۶ درصد موارد خطا رخ می
۵ روش برای بهبود و کنترل کیفیت در تولید
برای هر شخصی که در بخش تولید مشغول به کار می باشد ، بهبود و کنترل کیفیت برای موفقیت در همه سطوح ضروری است. كنترل كیفیت علاوه بر اینكه
وظایف مشاور منابع انسانی چیست؟
مشاور منابع انسانی (HR) مطمئن می شود که سرمایه انسانی سازمان منافع شرکت را تأمین می کند. مشاور منابع انسانی طیف وسیعی از مسائل مربوط به نیروی کار آن