استایل وبلاگ 2

ارزیابی عملکرد کارکنان

ارزیابی عملکرد کارکنان

[vc_row][vc_column][vc_column_text] ارزیابی عملکرد کارکنان چیست؟   ارزیابی عملکرد کارکنان، که به عنوان "بررسی عملکرد" ​​نیز شناخته می شود: فرآیندی است که توسط سازمان ها برای ارائه بازخورد به کارکنان در مورد عملکرد شغلی
چرخه عمر استخدام

چرخه عمر استخدام

چرخه عمر استخدام اگر واقعاً افکار زیر را در مورد چرخه زندگی کامل استخدام (چرخه عمر استخدام )در ذهن خود دارید مانند:  پایان تا پایان استخدام چیست؟  مراحل مختلف
تفاوت بین کنترل کیفیت و تضمین کیفیت

تفاوت بین کنترل کیفیت و تضمین کیفیت

تفاوت بین کنترل کیفیت و تضمین کیفیت قبل از اینکه تفاوت بین  کنترل کیفیت و تضمین کیفیت  را بررسی کنیم تاریخچه این دو را بررسی و سپس یک تعریف
سیستم مدیریت و ارزیابی عملکرد

سیستم مدیریت و ارزیابی عملکرد

تعریف ارزیابی عملکرد: ارزیابی عملکردبه عنوان یک روش رسمی و مولد برای اندازه گیری کار و نتایج کارکنان بر اساس مسئولیت های شغلی آنها تعریف می شود. برای سنجش
ISO 10004:2018

ISO 10004:2018

وبینار آنلاین پایش و اندازه گیری مشتریان ISO 10004:2018 آنچه در این وبینار خواهیم  آموخت: مفاهیم و اصول ISO 10004:2018 طرح ریزی نگهداری و بهبود چاچوب پایش و اندازه
وبینار آنلاین شناسایی از شیوع بیماری های واگیر دار با تمرکز بر استانداردهای ISO45005:2020_SHS2020

وبینار آنلاین شناسایی از شیوع بیماری های واگیر دار با تمرکز بر استانداردهای ISO45005:2020_SHS2020

وبینار آنلاین شناسایی از شیوع بیماری های واگیر دار با تمرکز بر استانداردهای ISO45005:2020_SHS2020 آنچه در این وبینار خواهیم آموخت: مقدمه و بیان موضوع برنامه ریزی و پشتیبانی کنترل