نیازسنجی و تکنیک های آموزشی آن
نیازسنجی فرآیندی نظام دار برای تعیین اهداف، شناسایی فاصله بین وضع موجود و هدف ها و نهایتا تعیین اولویت ها برای عمل می باشد. همینطور نیازسنجی فرآیند جمع آوری
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) روشی است که شرکتها برای مدیریت تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه از آن استفاده می کنند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به سازمانها
سبک مدیریت و ۱۰ نوع سبک مدیریت برای رهبری مؤثر
سبک مدیریت روشهایی را که شخص برای مدیریت یک فرد، جلسه، پروژه، گروهی از افراد یا سازمان استفاده می کند، توصیف می کند. سبک مدیریت شامل جزئیاتی مانند نحوه
بازاریابی و هدف از انجام آن چیست؟
بازاریابی فرآیند جذب افراد به محصول یا خدمات شرکت شما است. بازاریابی به کلیه جنبه های یک تجارت، از جمله توسعه محصول، روش های توزیع، فروش و تبلیغات مربوط
مدیریت برند و برندسازی و اصول آن
مدیریت برند و اصول آن جزئی از مهم ترین مواردی است که هر فرد و یا هر کسب و کار باید برای گسترش کسب و کار و یا برند