فرهنگ سازمانی و چگونگی درک و توسعه آن
فرهنگ سازمانی روش صحیح رفتار در سازمان را تعیین می کند. فرهنگ سازمانی شامل اعتقادات و ارزشهای مشترکی که توسط رهبران ایجاد می شود و سپس با روشهای مختلف
رهبر موفق کسب و کار
تبدیل شدن به یک رهبر موفق در کسب و کار به معنای داشتن مجموعه متنوعی از مهارت و کیفیت است. رهبر موفق برای عظمت تیم خود را به سمت
طرح کسب و کار چیست و چگونه آن را بنویسیم؟
طرح کسب و کار نقشه راه برای راه اندازی و رشد یک تجارت است. طرح کسب و کار می تواند به شما در روشن کردن استراتژی، شناسایی موانع احتمالی
تفکر استراتژیک چیست؟
تفکر استراتژیک شامل پیش بینی دقیق و آگاهانه تهدیدات و آسیب پذیری ها برای جلوگیری از فرصت ها و فرصت های پیگیری است. تفکر استراتژیک صرفاً یک فرآیند تفکر
مزیت رقابتی چیست؟
مزیت رقابتی موقعیت مطلوب سازمانی است که می خواهد سود بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشد. برای به دست آوردن و حفظ مزیت رقابتی، سازمان باید بتواند ارزش